Personal Fitness Coaching

Personal Fitness Coaching (Kişisel Egzersiz Danışmanlığı) : Her bireyin hareket etme ihtiyacı vardır. Önemli olan bireyin hangi egzersize ihtiyaç duyduğunu tespit ederek hedef belirleme ve uygulama konusunda rehberlik edebilmektir. Athletic House, bilimsel yöntemlerle kişilerin fiziksel ölçümlerini yapar ve Strength Training, Pilates, Kinesis, Vibrotraining, Functional Training, Combine Training, Aerobic, Aquagym, Axis of life Spinning v.s gibi egzersiz yöntemlerini multi disipliner bir anlayışla harmanlayarak kişinin ihtiyaç duyduğu şekilde planlamak suretiyle uygulanmasını sağlar. Bireyi doğru yöntemlerle motive ederek, egzersiz konusunda bilinçlenmesine yardımcı olarak eğitir ve sonuca ulaştırır.
 
PILATES(Mat-Reformer)
 
Buluşu Joseph Pilates’e ait olan ve orijinalinde uygulanan tekniğin temellerinde geliştirdiğimiz egzersiz uygulamalarıyla bedeni yönetme-manage yourself- adı verdiğimiz sistem “T-Pilates” ile kişiye özel hizmet sunmaktayız.
STRENGTH TRAINING
   * Kuvvet gelişimi ve kas yapılanmasını temel alan egzersiz türüdür.

MARTIAL ARTS & BOXING
   * Dövüş sanatlarının etkili bir şekilde sistematik olarak verildiği derstir. Ayrıca Athletic
   * House olarak dövüş sanatlarının gerektirdiği hareket zenginliğini fitness amacı ile de
    uygulamaktayız.

VIBRO TRAINING
   * Mükemmel bir kas içi koordinasyon çalışması olan Vibro Training kısa sürede (15 dk.) kaloriharcatmasını, tüm kasların aynı anda kasılması felsefesine borçludur.



         


FUNCTIONAL TRAINING
Fonksiyonel yani işlevsel egzersiz, kişinin hareket ihtiyacı neleri gerektiriyor ise, hangi biyomekanik bileşenlere gereksinim duyuyor ise tüm parametrelerin sistemli bir şekilde verildiği, özetle kas değil hareketin dikkate alındığı çok etkili bir egzersizdir.
 
SPINNING TRAINING
Bisiklet sporunun fitness temellerinde verildiği, gerçek bir kalp dolaşım sistemi dostu olan çok etkili bir egzersizdir.


ROWING TRAINING
Kürek sporunu fitness temellerine dayandıran bir antrenman modelidir. Açıları ve kullanılan kas ve eklem bileşenleri gereği en etkili kardiyovasküler egzersizdir. Ayrıca, Rowing antrenmanında sırasıyla; ayak bileği, diz, kalça, omuz yani tüm ana eklemler etkili bir biçimde çalışmaktadır.
 
COMBINE TRAINING
Multi-disipliner anlayış ile birkaç farklı egzersizi aynı birim antrenman içerisinde uygulama ile yapılır. Egzersize uyumu hızlandırarak çok fonksiyonel bir süreç oluşturmaktadır.
 
SUSPENSION TRAINING
Asılarak yer çekimine karşı yapılan egzersizlerdir. Genel olarak çok etkili stabilizasyon egzersizleridir.
 
BOOTCAMP TRAINING
Son dönemde fazlaca tercih edilen ve askeri disiplini hedef alan, fiziksel olarak sınırları zorlamaya dayalı antrenman modelidir.
 
AXIS OF LIFE
İtalyan Dr. Vittorio Bellei tarafından bulunan ve bir omurga egzersizi olan AXIS of LIFE kişilerin sağlıklı bir gövdeye sahip olmalarını sağlamasının yanı sıra omurga rahatsızlıklarının tedavisinde de kullanılmaktadır.
 
PREGNANCY EXERCISE
Hamilelik 3 evreden oluşur.(1. Trimester, 2. Trimester, 3. Trimester) Her dönemin kendine has dikkat edilmesi gereken durumları vardır. Bunlara göre kaçınılması gereken ve yapılması gereken egzersizler sağlıklı bir hamilelik dönemi, doğum ve doğum sonrası için çok önemlidir.
 
AEROBIC DANCE
Hareketli ve müzik eşliğinde antrenman yapmaktan motive olan kişiler için çok verimli bir tercih olacaktır. Kardiyovasküler sistemi hedef almasının yanı sıra yapılacak koreografiye göre iskelet kaslarını da aktif etmek mümkündür. Böylelikle kalistenik (calisthenics) egzersiz modeline de dahil olacaktır.